Monday 23 September 2013

My ripple bag.. my style..

salam semua.. lepas raya nilah projek terbaru saya.. projek terbaru yang siap.. hehehe banyak sangat UFO (unfinished object). Erm.. kena siapkan cepat tu semua UFO.. dah takde tempat nak simpan.. huhuhu..

oklah.. berbalik kepada cerita bag di atas.. disiapkan sempena nak join CKAL dengan group dalam FB.. tapi tak menang pun & saya pun tak sedih sebab buat beg ni bukan semata2 nak menang.. huhuhu (niat kena betulkan tu).. klau niat semata2 nak menang.. mesti saya dah berguling2 nangis.. Apa2lah.. saya buat beg ni untuk kegunaan sendiri.. almaklumlah..tak suka pakai handbag.. kat dalam tu saya jahit lining & ada 2 zip.. so, bolehlah simpan banyak sikit brg dlm tu.. Macam biasa, model tetap saya.. soleha.. oklah.. cukup utk hari ni.. nak kerjakan UFO dlm almari tu pulak.. hehehe..

No comments:

Post a Comment